Friday 8 August 2014

GLA Complex

Teks oleh: noramiza ahmad

Ermmm kalu sebut jer GLA Complex mungkin ramai yang tertanya2 " Apa tu" @ langsung x pernah dengar tentangnya sekalipun.. tapi bila sebut jer EPO ( EVENING PRIMROSE OIL) Barula 'oooo' laju jer angguk..sememangnya ramai dah tahu pasal EPO nih yang terkenal dalam pemeliharaan kesihatan wanita..  Namun tahukah anda( cewaah), di dalam shaklee ni ia dipanggil sbg GLA kerana ia mengandungi GLA daripada  minyak borage.Nak tahu borage tu apa ..meh tgk gambar bawah nih..

ini la dia bunga boragenya..

GLA di dlm minyak borage juga 2x ganda lebih tinggi daripada EPO dan kadar penyerapannya adalah 3x ganda lebih berkesan daripada EPO


                        Evening primrose

 sebab itula GLA COMPLEX SHAKLEE menggunakan bunga borage sebagai bahan utamanya. habis naper x panggil minyak borage jer kan...macam mana nak panggil minyak borage jer kerana kandungan di dalam GLA COMPLEX dah sememangnya komplek pun...bukan saja ada borage malah ada juga asid linolenic (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E...penyerapannya telah dibuktikan secara klinikal di mana ia mampu menyerap ke dalam sel dan tisu dengan lebih baik.


Untuk info selanjutnya anda boleh 


Untuk maklumat lanjut atau anda inginkan khidmat nasihat tentang cara pemakanan GLA COMPLEX Shaklee ini  anda boleh SMS/ WHATSAPP saya  di no 0136162413.

No comments:

Post a Comment