Wednesday 18 June 2014

Penangan Shaklee

 سمِ اللَّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحيمِ    
Bismillaahir rahmaanir rahiim

Dengan nama Allah, Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang, Sabda Rasulullah s.a.w.: “Adalah Jibril apabila datang kepadaku, yang pertama diberikannya kepadaku ialah Bismillaahir rahmaanir rahiim.” (Darulquthni dan Ibnu Umar r.a. )    

 Assalamualaikum wrh.wbt dn salam sejahtera kengkawan semua… 

salam perkenalan kpd pengunjung blog saya x kira di mana jua anda berada. .        

Nama saya Noramiza Ahmad yang merupakan seorang isteri kepada suami tercinta yang begitu penyayang n ummi kepada seorg puteri n seorg putera. Puteri saya, Aleya Irdina kini berusia 9 thn manakala putera saya, Amzar Hafiy pula berusia 7 thn.

saya dan supplement memang tak dapat dipisahkan...sebelum ni saya pernah mengambil produk2 yang lain tapi atas sebab tertentu saya x dpt meneruskan pengambilan produk2 tersebut...Kemudian ada jugak yg suggest kpd saya produk jenis cecair yang sememanya saya x suka.. yg cam ubat batuk tu pun saya x suka...ni apatahkan lagi supplement akan ada pebagai rasa...masam kelat smua ada...saya lebih rela telan pil2...besar ke kecil x kisah janji pil...

Ada satu masa tu saya diperkenalkan dgn produk shaklee ni so saya n hafiy jer yg guna pada mulanya..manakala aleya saya beri    produk yg lain yg bentuk cecair yang diperkenalkan oleh kakak saya sendiri..

setelah hampir setahun saya menjadi peminat setia shaklee kini x salah rasanya saya ingin kongsikan kehebatan produk shaklee ni kpd rakan2 sekalian... pada mulanya mmg tidak terlintas atau terniat pun nak usahakan biz shaklee ni  tapi atas kehendakNya di mana kita yg hanya mampu merancang n Dialah penentu segalanya terjebaklah saya dalam dunia shaklee ni... Terima kasih  juga diucapkan kepada upline saya  kerana membawa saya dalam kumpulan hebat shaklee ini... saya akan berusaha sedaya upaya tuk membantu mereka yg memerlukan bantuan tuk meningkatkn kesihatan serta kecantikkan diri juga.

so kengkawan yg yang  ingin mendapatkan khidmat nasihat dan rundingan mengenai produk secara percuma atau membuat pesanan produk2 Shaklee ni boleh la caling2 saya atau wassap di no 0136162413.




Noramiza bt Ahmad
ID no : 1145522
no hp / whatsApp : 0136162413
email : diamileya@gmail.com


# jom bershaklee bersama...

No comments:

Post a Comment