Monday 26 January 2015

HERB LAX

Assalamualaikum wrh. Wbth.

Herb lax ? Apa tu... Pernah dengar x. Kalu lom belum tahu meh Miza citer. Herb lax ni umpama julap lembut yang dapat membersihkan usus kita. So sesapa yang mengalami sembelit serius atau yang nak mengecilkan  tyre spare dari ke lori ke basikal WAJIB mengambil herb lax nih.



Jom kita tengok apa manfaat heb lax ni .

☆Pembersihan najis yang tersekat.
☆Merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.
☆Membantu masalah sembelit.
☆Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus dan secara lansung membantu masalah sembelit.
☆Mengempiskan perut.
☆Ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. Sesuai diambil seperti biasa atau dicampurkan dalam air panas sebagai teh herba.



Bagi mereka yang mempunyai masalah sistem penghadaman yang lemah akan mengalami cirit birit pada peringkat awal pengambilan. Manakala dalam keadaan normal, herb lax menampakkan kesan dalam tempoh 8-12 jam pengambilan.

Manakala bagi mereka yang mengalami masalah sembelit yang serius pula boleh meningkatkan dos pengambilan dan boleh kembali kepada dos biasa apabila proses penghadaman atau pembuangan kembali normal.

Jika anda ingin mengetahui dengan lebih lanjut dan mendapatkan khidmat nasihat secara percuma mengenai produk herb lax shaklee, anda bolehlah hubungi saya seperti di bawah.

SMS/ WhatsApp : 0136162413.
Email : diamileya@gmail.com
Fb : Noramiza Ahmad
Instagram : @noramizaahmad




No comments:

Post a Comment