Monday 19 January 2015

THE TEAPOT DELI CAFE

Assalamualaikum wrh.wbth.

The Teapot Deli Cafe yang terletak di tingkat 2  SACC Mall Shah Alam memang menjadi kegemaran anak2 miza, cek mek Aleya dan Hafiy ni ler. Kalu ke sana memang ke situlah pilihan mereka. Berbeza dengan che abahnya, bukan citarasa tekaknya plak. Kalu abahnya x de barulah kitarang dapat ke sana.. so dating bertiga jerla.

Hafiy tak lepas dengan fish pie. Itulah menu wajibnya. Alahai anak x de rasa nak bertukar selera sket ker... Cuba la ambik menu yang lain plak kan.


Fish pie

Fish pie ni merupakan hirisan  ikan dory  bersama sos putih seperti sos carbonara tu yang kemudian dilapisi dengan puff pastry.
Yang belum cuba wajib cuba tau. Sedaaap.

Lasagna

Yang ni plak menjadi pilihan Aleya tentunya lasagna. So boleh pilih samada nak daging atau ayam.

Chicken pie

Chicken pie ni pun antara menu yang wajib dicuba di sini. Kaya dengan ayam di dalamnya dan dibaluti pula dengan pie pastry yang ranggup serta disirami dengan sos blackpepper. Waalaaa ...wajib cuba tau.

Apple pie
 Apple pie ni pula antara desert yang kami cuba. Aleya yang konon ingin mencuba rasa keenakkannya. Biasanya sebelum ini kami hanya akan mengambil mini quiche dan breadbutter puding bersama dengan sos kastard.

Breadbutter puding dan mini quiche.

Salam sayang,
NORAMIZA AHMAD

SMS/ WhatsApp : 0136162413.
Email : diamileya@gmail.com
Fb : Noramiza Ahmad
Instagram : @noramizaahmad



# psssstt..dah abih baca.. terima kasih yek sebab sudi bertandang di sini. Sudilah kiranya anda meninggalkan sepatah dua di ruangan komen. Jika anda inginkan saya mengunjungi anda, bolehlah tinggalkan jejak. Terima kasih sekali lagi. 


No comments:

Post a Comment