Thursday 3 July 2014

eSell Shaklee

Assalamualaikum wrh.wbt. .

Hari ni adalah hari jumaat yang merupakan penghulu segala hari di penghulu bulan segala bulan....ramadhan al mubarak 1435H.
Syukur ke hadrat Ilahi sedar x sedar dah 6 kita berpuasa dan masih berkesempatan untuk mempertingkatkan amal ibadah kita kpd yg maha Esa..


Ari ni saya nak kongsikan kegembiraan saya kepada semua..shaklee telah melancarkan eSell yang membolehkan anda sebagai pelanggan utk berurusniaga secara terus dgn pihak shaklee dan saya pula akan bertindak sebagai konsultan anda sahaja..pelanggan boleh memilih jenis produk yang diigini atau pun set cadangan yang dikemukan..pelanggan boleh mengetahui secara langsung mengenai status produk samada masih atau tiada stok.. ...begitu mudah bukan...
 Tidak sia2 la saya join shaklee ni yg kini memudahkan lagi kerja saya dgn adanya eSell nih...senang gitu...so nti kemunculannya di teratak ini ..terima kasih kerana sudi mengunjungi n diharap dapat kembali lagi.sokongan anda adalah semangat saya..

No comments:

Post a Comment