Wednesday 10 September 2014

Shaklee collegen powder

Teks oleh : noramiza ahmad

Citer pasal kolegen lagi..maklumlah dah nama pun bulan promosi kolegen...confirm citer pasalnya jer yang akan kuarkan..

Ok jika korang nak tahu memang jimat dan berbaloi sangat2 dengan promosi nih..boleh buat stok kat rmh..x delah setiap bln nak kena beli lagi..dah la promosinya tuk bulan ni jer tau....hehe terlopong korang nanti....

jom kita tgk apa yang kita boleh dapat jika kita beli 6 kotak scp..

💜 percuma 1 kotak bernilai RM 298
💜 percuma postage RM10(WM) & RM(EM)
💜 percuma keahlian seumur hidup yang bernilai RM65
💜 Rebat Tunai bernilai RM 100+ pada bulan berikutnya.




Nak tahu tak kolegen yang terbaik adalah kolegen marin..sebab itulah shaklee collegen powder menggunakan sirip ikan merah yang tulen dan bermutu tinggi.


shaklee collegen powder (SCP) mengandungi 4000mg kolegen RSS ( sisik ikan merah) di samping 6 ramuan lain yang digabungkan untuk mempertingkatkan keberkesanan kolegen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam dan ke luar.

RSS adalah sumber kolegen premium dengan kurangnya pencemaran dan kadar penyerapan yang lebih tinggi berbanding kolegen lain.    

SCP  adalah sangat rendah dalam berat molekular iaitu 1000 Dalton yang amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolegen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Untuk maklumat lanjut atau anda inginkan khidmat nasihat tentang cara pemakanan Shaklee collegen powder  ini, anda boleh SMS/ WHATSAPP saya  di no 0136162413.


No comments:

Post a Comment