Wednesday 1 October 2014

Promosi Oktober

Teks oleh : noramiza ahmad

Assalamualaikum wrh.wbt.  Hari pertama di bulan Oktober.  Pejam celik pejam celik tinggal lagi beberapa bulan sajer lagi kita akan melangkah ke tahun baru. Pastinya dengan azam baru.
Apa khabar rakan pembaca sekalian. Sihat ker arini? Kalu x sihat dah jumpa doktor ker? X pun meh order produk makanan tambahan dengan saya nih dan sudah semestinya SHAKLEE dekat di hati..

Sempena bulan baru sudah semestinya ada promosi terbaru...untuk promosi bulan Oktober shaklee berbesar hati untuk melanjutkan lagi tempoh MEALSHAKE dengan pembelian 3 percuma 1 dan 1 lagi apakah ituuuu? ....jeng jeng jeng

ESP SOY PROTEIN (ESP)

Produk terlaris, terhangat dan meletup di pasaran nih dengan pembelian 6 canister ESP korang akan mendapat penjimatan:

1. 1 canister ESP percuma yang bernilai rm113.
2. Keahlian seumur hidup secara percuma yang bernilai rm65. ( untuk mengetahui lebih lanjut mengenai keistimewaan yang boleh dapat dengan menjadi ahli korang blh sms atau wassap saya k )
3. Bonus wang tunai.
4. Coaching secara percuma di mana di luar korang terpaksa membayar puluhan, ratusan @ ribuan ringgit.
5. Yang paling menarik free gift exclusif daripada saya sajer..



Kini korang semua berpeluang untuk beramal dengan pembelian mealshake ini..membeli sambil menderma gitu...atau yang ingin menambah saham akhirat inilah masanya.

Bagi yang belum apa itu mealshake dan ESP.tunggu di next n3.

Untuk maklumat lanjut atau anda ingin membuat pesanan dan  inginkan khidmat nasihat tentang cara pengambilan MEALSHAKE dan ESP SOY PROTEIN ini, anda boleh

SMS/ WhatsApp : 0136162413.
Email : diamileya@gmail.com
Fb : Noramiza Ahmad


No comments:

Post a Comment