Monday 24 November 2014

Conditioner Kesukaanku - Prosante

Prosante conditioner dapat membaik pulih secara ringan dan memenuhi keperluan rambut anda.   Ramuan eksklusif    botani dan protein sumber sayur-sayuran dengan pantas memulihkan sinar, kelembutan dan membekalkan perlindungan penting kepada rambut anda.

Permukaan bilah rambut yang sihat adalah licin, rata, memantulkan cahaya dengan sekata untuk mendedahkan warna yang tepu dan kilat bersinar.    Rambut sihat juga bergerak dengan licin antara rambut, mengekalkan keanjalan yang memberi rambut anda lantunan sempurna. Apabila persekitaran dan cara dandanan kita mengakibatkan rambut poros, diregangkan dan berpecah, hasilnya adalah rambut yang lemah, rata, kering, frizzy, kusam, tidak berwarna, rapuh dan mudah pecah.

Dengan conditioner prosante akan dapat mengembalikan kecantikan, kesihatan semulajadi rambut kita dengan membaikpulih secara komprehensif kerosakkan yang disebabkan oleh proses kimia, pengeringan dan pendandanan dengan haba, pengendalian yang kasar dan pendedahan kepada cahaya UV dan pencemaran alam sekeliling.



Lightweight conditioner

menampilkan Scalp Health Complex, iaitu gabungan 10 vitamin, mineral dan herba yang dapat menyerap kutikel rambut untuk mengekalkan imbangan pH dan hidrasi kulit kepala. Ramuan bersumberkan tumbuhan membantu memberi volume dan penstrukturan semula permukaan bilah rambut supaya ianya menjadi:

Ringan  - menyuburkan dan melindungi rambut supaya ianya dapat digunakan setiap hari.

Bebas kusut - melembap dan melicinkan rambut.

Mudah diurus - agen conditioner semulajadi melembutkan rambut dan menghapuskan statik untuk pengendalian mudah penggayaan.

Volume- meningkatkan kekuatan dan menebalkan rambut bagi yang mempunyai rambut yang sedikit dan nipis.



Replenishing Conditioner

Formula intensif conditioner untuk semua jenis rambut yang meningkatkan kesihatan  dan penawar bagi rambut kering dan rapuh.
Emolian pekat dan elemen stuktur asli yang meresap ke dalam rambut yang kering, dapat membina semula keanjalan dan kekuatan rambut. Humectant dapat mengikat dan mengekalkan kelembapan untuk memulihkan kilauan rambut. (Humectant ini adalah bahan yang menyerap air dari udara dan mempertahankannya di dalam lapisan kulit. Untuk dapat bekerja selayaknya, humectant memerlukan tahap kelembapan yang sangat tinggi.  
Conditioner ini diperlukan untuk membuatkan rambut anda menjadi:

Berkilat - pelincir semulajadi dan ekstrak herba menambah kelembapan dan melicinkan permukaan rambut dan menghasilkan rambut yang lebih lembut bak sutera.    

Dipulihkan. Scalp Health Complex membantu menormalkan dan melembapkan kulit kepala dan rambut yang sering diberikan bahan kimia.

De frizzed- humectant dan protein dapat membantu membina semula kerosakan kepada bilah rambut, melembut dan meningkatkan tekstur rambut.

Berdaya tahan - ramuan penguat semulajadi rambut.


Jika anda ingin mengetahui dengan lebih lanjut dan mendapatkan khidmat nasihat secara percuma mengenai produk prosante shaklee, anda bolehlah hubungi saya seperti di bawah.

SMS/ WhatsApp : 0136162413.
Email : diamileya@gmail.com
Fb : Noramiza Ahmad
Instagram : @noramizaahmad






No comments:

Post a Comment