Saturday 8 November 2014

Tiada Lagi Pil Hormon


Arini saya nak kongsikan masalah period saya yang sejak dr  thn lepas yang ianya menjadi tak  normal..kejap datang kejap  x datang.


Sampai doktor dah suruh saya ambil pil hormon tuk betulkan balik period saya..tapi seperti biasa saya suka mengelat..sekejap telan kejap x. Risau tau nak ambik pil2 hormon nih..berdasarkan pengalaman kengkawan yang ambik pil hormon ada yang  berat badan naik yang naik mendadak dan ada yang jadi kurus kering pulak..ngeri jugak tu..

Itu yang membuatkan saya rasa  kena cari alternatif selain pil hormon ni..kadang2 sampai doktor terpaksa  bg ubat untuk induce period jika period x datang setelah disahkan saya tak hamil.  Tu pun saya ambik x makan ...memang buat koleksi kat kitchen cabinet. . .teruk betulkan saya.

Hanya orang yang mengalaminya mengerti bagaimana sakitnya ketika tu..sampai nak jalan pun sakit. Rasa cam nak tido jer ..tu pun secara meniarap sambil menekan perut. Kalu telentang pun x boleh ..lagi bertambah sakit. Di tambah lagi dengan sakit pinggang..aii rasa nak tercabut pinggang pun ada ..memang seksa.




Sehinggalah akhirnya saya bertemu dengan GLA COMPLEX (ketika tu saya belum pun menjadi ahli).  Pada mulanya saya ambik 1 biji 1 hari ..patut la x jadi..masalah period masih x menentu dan period pain pun menyerang. Confirm dua hari akan terlentang. Setelah merujuk semula kpd kepada mak a.k.a upline saya iaitu Mardhiyah Lim yang akhirnya terbuka hati saya tuk menjadi ahli,  barulah saya mengetahui yang cara saya ambil tu hanya tuk orang normal yang tidak mempunyai sebarang masalah period..hehe..patut la x menjadi...kemudian saya tingkatkan pengambilannya dari 1 ker 3 biji sehari.





Alhamdulillah x sampai abih sebotol lagi pun saya dah nampak perubahannya.
Period pain pun dah semakin kurang..kalu dulu mesti sekurang-kurangnya 2 hari ..skrg 1 ari jer ..tu pun kejap jer...pastu trus hilang..alhamdulillah...period pun dah 3 bulan on time jer..dah x de cam dulu lagi..sekejap ada sekejap x de..dan kdg2 bila kuar x banyak..aii tersumbat ker apa..skrang alhamdulillah dah semakin ok n hopefully berterusan begini dah x perlulah saya ambil pil  hormon lagi.

Sekiranya anda mempunyai masalah seperti saya dan ingin mencuba produk ini, boleh la hubungi saya. Saya akan bantu anda sebaik mungkin in sya Allah.

Jika anda ingin mengetahui dengan lebih lanjut apakah sebenarnya GLA COMPLEX ini boleh Klik Di Sini

SMS/ WhatsApp : 0136162413.
Email : diamileya@gmail.com
Fb : Noramiza Ahmad
Instagram : @noramizaahmad

No comments:

Post a Comment