Monday 10 November 2014

Masalah Rambut - Penyelesaian Terpantas

Rambut merupakan mahkota bagi seseorang. Jika rambut bermasalah pasti akan menjadi igauan ngeri bagi mereka. Mana taknya rambut semakin menipis dan jarang dan jika langkah pencegahan tak di ambil boleh gondol itu tanah ( kepala la tu).



 Bukan setakat itu saja bahkan ada yang lebih kronik dan teruk dengan kulit kepala menjadi gatal yang disebabkan oleh kelemumur serta berkudis di kulit kepala. Aduh kasihan.

Selain itu rambut yang menjadi kusut, pecah serta bercabang di hujungnya. Biasanya rambut yang jenis kering dan halus lagi senang menjadi kusut dan sukar untuk diuruskan.

Masalah-masalah lain yang mungkin dihadapi oleh kebanyakkan orang adalah rambut yang menjadi perang, kelihatan tidak bersinar. Bukan perang disebabkan oleh pewarna rambut yek.

Beruban pada bukan masanya serta botak di bahagian- bahaguan tertentu seperti di tengah atau depan kepala. Ada yang baru berumur 20an tapi rambut dah beruban..hai kalah pakcik makcik nih. Macam arwah emak saya rambutnya paling lambat nak tumbuh uban. Dia memang rajin sapu dengan santan. Mungkin tu salah satu faktor yang menyebabkab rambutnya lambat beruban. Hitam berkilat jer.

Jika anda mengalami masalah-masalah di atas boleh mencuba set rawatan rambut nih. Rawatan di dalam kan lebih baik dari di luar. Pasti anda telah mencuba pelbagai jenis syampu namun tidak menunjukkan sebarang hasil yang positif.


Set ini mengandungi :
♡B complex
 Di mana mengandungi vitamin B3  yang berupaya membaiki aluran darah pada kulit kepala. Biotin dan B6 pula dapat menghasilkan kerotin dan merupaya untuk menghalang keguguran rambut. B complex juga dapat mengatasi stress yang juga  boleh menyebabkan keguguran rambut berlaku.

♡Zink
Menguatkan folikel rambut dan dapat mengelakkan rambut daripsda menjadi rapuh  dan bercabang.

♡Energizing Soy Protein ( ESP)
 sumber protein terbaik yang membina sel2 baru. Rambut yang baru yang sihat dan kuat terbina daripada protein.

♡Selain melalui makanan2 tambahan ini, anda juga boleh mencuba shampoo dan perapi iaitu  PROSANTE yang tidak mengandungi bahan kimia yang boleh merosakkan rambut anda.




Jangan bimbang, anda tak diwajibkan mengambil semua produk2 di atas. Anda sebagai pelanggan boleh menentukan sendiri pilihan mengikut bajet anda.

Anda inginkan petua semulajadi boleh
Klik Di Sini

Jika anda ingin mengetahui dengan lebih lanjut dan mendapatkan khidmat nasihat secara percuma mengenai set rawatan rambut, anda bolehlah hubungi saya seperti di bawah.

SMS/ WhatsApp : 0136162413.
Email : diamileya@gmail.com
Fb : Noramiza Ahmad
Instagram : @noramizaahmad


No comments:

Post a Comment