Wednesday 19 November 2014

Masalah Kesuburan Menganggu Jiwa

By Noramiza Ahmad

Setiap pasangan yang berkahwin pasti inginkan cahayamata yg menjadi menyeri dalam rumahtangga. Namun tidak semua pasangan yang bernasib baik. setelah bertahun-tahun berkawin masih belum mempunyai rezeki anak. jangan silap faham bahawa perempuan sahaja yang mempunyai masalah sekiranya tidak mempunyai anak dan hanya menunding jari ke arah wanita.


Sebenarnya lelaki juga turut menyumbang ke arah ke arah tersebut. 1/3 adalah dari wanita, 1/3 adalah dari lelaki dan 1/3 lagi adalah daripada kedua2. So cek abang2 di luar sana atau pun ahli keluarga please yek jangan hanya nak salahkan kaum wanita jika telah bertahun2 kahwin tapi belum dikurniakan rezeki anak.

Di sini saya ingin kongsikan dengan anda semua tentang produk shaklee yang mungkin membantu anda menyelesaikan masalah. Kita hanya mampu berikhtiar tapi Allah S.W.T sajer yang menentukan segala2. Adalah lebih baik kita melakukan sesuatu usaha daripada hanya duduk menunggu selain berdoa dengan penuh yakin.

So hari ini kita akan tengok set yang boleh membantu anda mengatasi masalah kesuburan anda yang merupakan set tuk wanita. di alain entry kita kongsikan set untuk lelaki pula yek. so stay tuned.



VITA LEA
Mengandungi 12 vitamin dan 7 galian yang diperlukan oleh badan dapat dipenuhi. ia juga turut mengandungi formula iron yang penting untuk tubuh, menurut kajian Harvard Medical School, tahap kesuburan seseorang boleh ditingkatkan dengn mengambil multivitamin dan mineral. Hal ini juga telah disahkan oleh Pakar Sakit Puan, Doktor Hamid Arshat melalui fb beliau.

GLA  COMPLEX
Dapat mengurang senggugut atau PMS dan dapat membetulkan semula kitaran haid yang tidak normal yang menjadi salah satu punca sukar hamil. Untuk info berkaitan GLA COMPLEX Klik Di Sini

B COMPLEX
Kaya dengan asid folik dan perlu diteruskan pengambilannya jika didapati hamil.

VITAMIN C
Pembinaan dan pemulihan sel. jadi jika terdapat sel2 yang rosak, dapat dperbaiki dan seterusnnya dapat mempertingkatkan kesihatan dan kecergasan tubuh badan.

ALFALFA
Membantu dalam hal2 kewanitaan seperti rahim dan menyelesaikan masalah keputihan.

Jika anda ingin mengetahui dengan lebih lanjut dan mendapatkan khidmat nasihat secara percuma mengenai set rawatan kesuburan, anda bolehlah hubungi saya seperti di bawah.

SMS/ WhatsApp : 0136162413.
Email : diamileya@gmail.com
Fb : Noramiza Ahmad
Instagram : @noramizaahmad




No comments:

Post a Comment