Sunday 2 November 2014

Omega Guard

Assalamualaikum w.r.t..w.b.t.

Promosi bulan november adalah OMEGA GUARD..

Dengan setiap pembelian 6 botol akan mendapat 1 botol percuma..waa jimatkan.tapi untuk bulan ni special sket..combo pek pun boleh mendapat penjimatan yang berbaloi..setiap pembelian combo pek iaitu 2 botol akan mendapat harga istimewa iaitu potongan harga sebanyak 5% dari harga asal...jimat tu.

Korang tahu ker apa kebendanya omega guard tu...kalu macam hafi dipanggilnya OMG...mula2 dulu bolehnya dia cakap kat saya ..."umi, nak makan OMG"  aduh apa benda la plak budak nih nak...menggaru kepala umi nak pikior...ni pengaruh oh my english la nih...last2 baru dia cakap...omega guard la umi...ishh budak nih.


Omega guard ni sebenarnya adalah minyak ikan...tapi mengapa shaklee?

♡Omega guard shaklee adalah minyak ikan terbaik dunia dan diekstrak dari ikan air laut sejuk seperti sardin, mackerel dan bilis di perairan negara Jepun.
♡Ia bukan dari hati minyak ikan.
♡3x lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan.
♡Paling tulen - mengandungi 7 jenis asid lemak omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA, HDA dan ALA.
♡Menggunakan kaedah ultratulen bergred farmaseutikal teknologi terkini.
♡Dihasilkan melalui satu proses penyulingan untuk mengekstrakkan omega 3 yang paling tulen dan semulajadi di samping menyingkirkan bahan2 berbahaya seperti plumbum, merkuri dan lain2 lagi.

Untuk mengetahui siapakah yang perlukan omega guard nih boleh Baca Selanjutnya Di Sini!

Untuk maklumat lanjut atau anda ingin membuat pesanan dan  inginkan khidmat nasihat tentang cara pengambilan OMEGA GUARD ini, anda bolehlah komen di bawah atau

SMS/ WhatsApp : 0136162413.
Email : diamileya@gmail.com
Fb : Noramiza Ahmad



No comments:

Post a Comment